Popularne posty

środa, 26 sierpnia 2015

(...)Życie zależy od kaprysów włanego ciała (...)


 Życie zmusiło mnie do zgłębiania się w pewnym temacie. Otóż, dopadła mnie dosyć poważna choroba wątroby. Idzie za nią szereg  wyrzeczeń i zmiany trybu życia. Postanowiłam założyć bloga z tego względu,  iż szukając informacji na temat diety wątrobowej można spotkać się z różnymi informacjami niekoniecznie najmądrzejszymi. Sami musimy zweryfikować te informacje. Najlepiej zasięgnąć opini lekarza i dietetyka. Również musimy słuchać się swojego orgaznizmu i będziemy wiedzieć co nam służy lub niekoniecznie. 

Największym problemem jest znalezienie przepisów. Gdy usłyszymy dieta wątrobowa tj. lekkostrawna, pierwsze pytanie, które się nasuwa to jest: co jeść? Nie mamy dużego wyboru?Też niedawno tak do tego podchodziłam. Okazuje się jednak,że wiele składników można ze sobą łączyć i wychodzą  niezłe potrawy(jak dla chorego niezłe:)). Oczywiście, trzeba sobie wybić z głowy raz na zawsze samżone kotlety, jajeczniczkę, pizzę, czekoladę i wiele innych.  Przy czym informuje, że jakoś nie przepadałam za spędzaniem czasu w kuchni. Mam nadzieje, ze znajdzie się kilka osób,  które zainteresuje temat postępowania w chorobach wątroby, ale nie tylko chorej, ponieważ o każdą trzeba dbać. Oto tak pokrótce na dobry początek.

Wydawnictwo Literat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz